6 flasker, Tilbudskasse nr. 2/21

569,00
648,00
Du sparer: 79,00

Tilbudskasse med 6 forskellige gode italienske vine, 1 Hvidvin og 5 rødvine fra regionerne: Toscana, Piemonte, Veneto og Apulien.

Vægt: 6

Du er altid velkommen til at ringe på tlf. 24677161, hvis du har spørgsmål til bestilling eller andet. 

Vinene i Tilbudskasse nr. 2/21

6 forskellige italienske vine, fra 6 forskellige producenter, i 4 regioner: Toscana, Piemonte, Veneto og Apulien.

Hvidvin:
Soave Classico 2018, Monte Tondo, Veneto. 95,-. Drue: Garganega.

Rødvine:
Chianti Riserva “Mastro Bruno” 2015, Salvadori, Toscana. 95,-. Klassisk, tør og kraftig Chianti Riserva.

Primitivo ”Siniscalco” 2015, Coppi, Apulien. 95,-. Kraftig, frugtrig, halvtør rødvin, fra Syditalien.

Rosso di Montepulciano 2016, Le Berne, Toscana. 106,-.
“Lillebror” til Vino Nobile, som man siger, halvtør. Drue: Sangiovese. 2 røde glas i Gambero Rosso.

Ripasso della Valpolicella Clas. Sup. 2017, Campo Reale, Veneto. 118,-. Populær, harmonisk Ripasso i god årgang.

”Rosignolo” Barbera d`Asti Sup. 2016, Sant Evasio, Piemonte. 139,-. Populær, kraftig, frugtrig Barbera d`Asti.

Hele kassen: Normalpris: 648,-. Tilbud: 569,-.

Gratis leveret i hele Odense
. Skriv evt. i kommentarfeltet hvor vinene kan stilles, hvis ingen er hjemme. Jeg sender så en sms, når vinene er leveret, som aftalt, hvis jeg har mobilnummer.
Kan også hentes i butikken som "Click og Collect". Bestil her på webshoppen (Ring evt. tlf. 24677161, eller skriv i forvejen, kassen står klar ved døren, og du må gerne holde uden for butikken, for pålæsning).
Levering resten af Fyn koster 68,-. (Du kan evt. supplere dit køb op til min. 800,-, så får du gratis levering på øvrig Fyn).

Levering resten af Danmark, med Danske Fragtmænd, efter vores regler under "Fragt og Levering" her på webshoppen. Fremgår ved bestilling.